Hugo
Značka Hugo, stejně jako Boss, je součástí stejnojmenného koncernu s luxusním módním zbožím. Od svého zakladatele se ale liší, a to především zaměřením na mladší a modernější segment trhu. Tak si pojďme její styl ještě přiblížit.
Značka Hugo byla založena v roce 1993 a soustředí se na módu, která je odvážná, inovativní a mladistvá. Nabízí urban streetwear, highstreet sportovní oblečení a oděvy s moderními i experimentálními prvky. Design Hugo se často vyznačuje jednoduchými liniemi, svěžími barvami a hravými detaily. Značka je oblíbená zejména mezi mladší generací, která používá módu, jako nekonvenční vyjádření individuality a sebevědomí. V roce 2022 Hugo, společně se svým konzervativnějším „bratrem" Bossem, získali zcela novou marketingovou identitu. Kampaň pro divizi Hugo byla nazvána #HowDoYouHUGO a sklidila obrovský úspěch.
Značka se také angažuje v oblasti udržitelnosti a etického módního průmyslu. Používá ekologicky šetrné materiály a podporuje transparentnost ve svém dodavatelském řetězci. Snaží se tedy minimalizovat svůj ekologický otisk a přispět k ochraně životního prostředí.
Věděli jste, že
- Hugo vyjádřuje individualitu a odvahu. Značka se nebojí překračovat hranice a zkoušet nové styly a koncepty v módním průmyslu. Je známa svým progresivním a avantgardním přístupem k designu.
- Značka se zaměřuje na urban streetwear, highstreet a sportovní styl. Vytváří oblečení a doplňky, které jsou inspirovány pouličním a aktivním životním stylem.
- Hugo získal řadu ocenění a uznání v módním průmyslu. Také spolupracoval s řadou umělců, hudebníků a tvůrců, jako Liam Payne, Jeremyville a Liam Hodges. Tyto spolupráce přinášejí značce, kromě popularity, i nový pohled na módu. Řada umělců totiž i přímo spolupracovala na designu a vývoji kolekcí.
- Stejně jako celý koncern Hugo Boss se i Hugo zavázal k udržitelnosti a ekologickým praktikám. Snaží se přispět k ochraně životního prostředí a etickému módnímu průmyslu. Používá ekologicky šetrné materiály a podporuje transparentnost ve svém dodavatelském řetězci.
- V roce 2022 značka spustila, v rámci celkové revitalizace, kampaň #HowDoYouHUGO. Ta se stala okamžitě světovým hitem, a to především díky známým tvářím, které za ní stály. Byli jimi například topmodelka Adut Akech, rappeři Big Matthew a SAINt JHN nebo tanečník Maddie Ziegler.
Mládí vpřed!
Značka Hugo se soustředí na módu pro muže i ženy, která je odvážná, inovativní a mladistvá. více
Individuality a sebevědomí
Značka je oblíbená zejména mezi mladší generací, která používá módu, jako nekonvenční vyjádření individuality a sebevědomí. I proto se Hugo zaměřuje převážně na urban streetwear, highstreet a sportovní styl. Vytváří oblečení obuv, doplňky a parfémy, které jsou inspirovány pouličním a aktivním životním stylem. více
Etika a ekologie
Divize Hugo se zavázala k udržitelnosti a ekologickým praktikám. Snaží se přispět k ochraně životního prostředí a etickému módnímu průmyslu. Používá ekologicky šetrné materiály, podporuje transparentnost ve svém dodavatelském řetězci a minimalizuje svůj ekologický otisk. A my tleskáme! více
#HowDoYouHUGO
V roce 2022 značka spustila, v rámci celkové revitalizace, kampaň #HowDoYouHUGO. více