New Era
Značku New Era znáte? Ne? Ale ano. Nebo alespoň jejich ikonickou kšiltovku. Čepice, původně vytvořená na baseball, s legendárním logem v přední části se stala fenoménem po celém světě, a proto nemůže ujít pozornosti ani nám, v Modasi.
New Era byla založena v roce 1920, v americkém Buffalu, Ehrhardtem Kochem. Původně byla zaměřena na výrobu klobouků, ale v roce 1930 začala značka spolupracovat s baseballovým týmem Cleveland Indians a stala se jeho oficiálním dodavatelem. Později svou spolupráci rozšířila na výrobu kšiltovek pro všechny týmy MLB. Svou popularitu si získala díky designu i kvalitě. Kšiltovky NE se staly módním doplňkem nejen mezi fanoušky baseballu, ale i mezi mnoha celebritami a hudebními umělci. V průběhu let se New Era stala jedním z nejznámějších výrobců kšiltovek na světě a rozšířila svůj sortiment i do dalších sportovních odvětví. Spolupracovala také s basketbalovou NBA, hokejovou NHL, a dalšími profesionálními týmy. Kromě sportovních kšiltovek dnes také vyrábí zimní čepice, mikiny a trička.
New Era je známá i svou inovativní technologií výroby kšiltovek, která zajišťuje vysokou kvalitu a pohodlí.
Věděli jste, že
- New Era je známá svou dlouhodobou spoluprací s baseballovým týmem Cleveland Indians. Tato spolupráce umožnila značce začít vyrábět a dodávat oficiální baseballové kšiltovky pro týmy MLB.
- Nejslavnějším modelem New Era je 59Fifty, který se stal ikonickým doplňkem mezi fanoušky sportu i módními nadšenci. Má charakteristické vysoké čelo, ploché švy a tuhý kšilt.
- NE často spolupracuje s ostatními značkami i umělci z různých oblastí, na vytváření limitovaných edic. Tak se také jejich kšiltovky staly žádanými sběratelskými kousky. Značka spolupracovala například s koncerny Marvel, Disney, Batman, nebo hudebními umělci Jay-Z a Pharrell Williams.
- Díky spolupráci s hudebními umělci se kšiltovky New Era staly nedílnou součástí hip-hopové kultury.
- New Era se podílí na udržitelné výrobě a ekologii. Zavedla nové technologie a materiály do výroby, aby minimalizovala dopad na životní prostředí.